Grătare cu mititei au atras 80.000 de vizitatori la New York: Litălşi – nişte mititei

0
519

De la gluma lui Bobonete cu „Litălşi” de la campania McDonald’s cuvântul a intrat cu siguranţă în lingo-ul românesc. Ei bine îl găsim acum făcând senzaţie la New York, acolo unde produsul românesc s-a lansat atrăgând mii de americani.

CarmOlimp este o companie braşoveana, care a investit 1.5 milioane de euro în dezvoltarea şi lansarea acestui brand, „Litălşi – nişte mititei”. Evenimentul de lansare a implicat grătare încinse pe străzile din New York şi au fost oferiţi peste 6000 de mici celor 80.000 de vizitatori ai ediţiei numărul 23 din evenimentul România Day on Broadway.

Evenimentul Romania Day on Broadway a avut prima dată loc în anul 2000 şi este organizat anual de către Ambasada României din SUA, dar şi Consulatul General al României din New York. Ediţia din 2024 a avut loc pe 16 iunie şi au fost peste 500.000 de participanţi. CarmOlimp este un jucător major pe piaţa de carmangerie şi HoReCa din România, activând în domeniu din 1993.

Include în business-ul său ferme, abator şi o fabrică de mâncare gătită.

„M-am implicat cât de mult am putut în organizarea și promovarea acestui festival, pe de o parte, și în lansarea unui produs autentic și de calitate, de cealaltă parte. Surpriza este că am fost invitaţi să colaborăm cu chef-ul unui restaurant cu o stea Michelin din Manhattan pentru a ne produce rețeta proprie de mici local, livrând astfel un produs proaspăt și de calitate, așa cum vor fi toți “Litălșii”.

Prin acest brand vreau să arăt ce înseamnă un produs superior, de calitate, în care awerness-ul este mai important decât profitul, acești mici fiind creați pentru a fi un brand internațional și pentru HoReCa, un produs premium,” a declarat Valentin Șoneriu, Director General Carmolimp.