Probabil aţi remarcat noile spoturi la Jerry’s Pizza difuzate online şi la TV în ultima lună, punând brandul în relaţie cu scene clasice din filme. Totul face parte dintr-o campanie de rebranding, cu întrebarea „ce ai face pentru ultima felie de pizza?”.
Campania se numeşte „Totul până la ultima felie” şi include 4 spoturi publicitare, cu 4 tipuri de filme: de dragoste, acţiune, horror şi poliţist. Rebrandingul începea încă din luna aprilie, iar campania este realizată prin agenţia ontheroof. Sloganul Jerry’s Pizza este acum „Se ştie dintr-o felie”, mergând pe ideea că recunoşti pizza de la Jerry’s dintr-o singură felie.
Jerry’s Pizza are în România peste 22 de ani de activitate şi peste 20 de milioane de pizza livrate. Campania de promovare merge pe ideea de „ce ar face unii în disperare după ultima felie”. De aici derivă scenarii comice, horror, poliţiste şi situaţii trăznite. Dar nu se opreşte totul aici, iar în cadrul rebrandingului va urma şi o lansare a unui produs în ediţie limitată, special pentru ultima felie de pizza.
Posibil să fi văzut un teaser în spoturile publicitare şi să fie vorba de un sos special. De-a lungul ultimului an Jerry’s a mai avut campanii inedite, precum cea cu sandvişul pliabil după modelul telefoanelor pliabile. Tot în ultimii ani am văzut o modernizare şi schimbare de design a restaurantelor companiei, cu o abordare mai aerisită şi mai multe locuri pentru mâncat în restaurant.