Jidvei aniversează în aceste zile 20 de ani de la noul său început. Astfel, în 1999 fosta societate viticolă Jidvei se transforma în compania actuală. Istoria brandului e mult mai veche, datând din 1949, iar etapa actuală îşi sărbătoreşte cele două decenii prin campania „Primul loc e doar primul pas”.
Odată cu metamorfoza din 1999 a început etapa viticulturii şi oenologiei moderne în Podgoria Târnave. Au avut loc restructurări de plantaţii de viţă de vie, extinderea suprafeţei prin înfiinţarea de plantaţii noi, dar şi modernizarea cramelor existente.
Au fost construite crame noi şi achiziţionat echipament de ultimă oră. Jidvei se numără printre pionerii oenologiei de la noi, având cea mai mare cramă gravitaţională din Europa şi prima din România. Are şi prima maşină de plantat cu GPS din Europa şi primul sistem de vinificaţie complet computerizat.
Brandul vinurilor de pe Târnave a înfiinţat şi prima şcoală privată legată de cultura viţei de vie, fiind singurul deţinător de plantaţii bază din România. Are cea mai mare capacitate de viţe altoite pe an de la noi. Jidvei este lider şi la capacitatea de stocare, peste 35 de milioane de litri şi are la ora actuală o suprafaţă totală de 2500 de hectare de cultură de viţă de vie.
Cei 20 de ani de epocă nouă Jidvei au o campanie integrată de comunicare, semnată de agenţia Moosai, cu sloganul „Primul loc e doar primul pas”. Campania a debutat astăzi, 17 mai 2019, cu un clip TV de 35 de secunde şi online cu două video-uri.