KFC şi Game of Thrones au o campanie de promovare împreună, cu dragoni şi picanterii

0
1566

În această săptămână tot mai multe branduri şi companii au încercat să îşi promoveze produsele şi serviciile alături de „Game of Thrones”. Asta pentru că duminică, pe 14 aprilie debutează sezonul 8 al celebrului serial HBO. KFC nu putea sta deoparte şi porneşte campania „Hot & Spicy”, pe bază de dragoni şi pui picant.

De fapt campania aceasta a debutat anul trecut şi includea o serie de imagini care înlocuiau flăcările cu poze cu puiul prăjit şi picant. În 2019 vedem o abordare similară, cu un dragon care scoate un munte de crispy strips în loc de flăcări. Este o creaţie a agenţiei Ogilvy, iar reclama îndeamnă clienţii să cumpere o galeată de „Hot & Spicy” şi să se uite la serial.

Ogilvy Hong Kong şi KFC Hong Kong au creat noul vizual şi noua campanie. Game of Thrones şi KFC sunt fenomene globale, aşa că nu ne surprinde să le vedem reunite într-o campanie. Pe lângă postările online, conceptul se va manifesta şi ca imagini outdoor, cel puţin în Asia. KFC are un succes uriaş acolo, în Japonia existând deja o tradiţie de ani buni de a mânca la restaurantele lanţului american de Crăciun sau de Anul Nou.

Ar fi drăguţ ca KFC să se ia după McDonald’s şi să dea şi ceva jucării Game of Thrones după model Happy Meal, dar cred că cer prea multe deja.  KFC şi Game of Thrones nu sunt la primul crosover, pentru că vara trecută, celebrul The Mountain din serial devenea noul Colonel Sanders într-o serie de reclame.