Pizza Hut lansează cutii pe care poţi juca Pac-Man folosind realitatea augmentată

0
1260

Cel mai nou gimmick promoţional al Pizza Hut este unul pe bază de realitate augmentată. Lanţul american a început să lanseze cutii de pizza pe care poţi juca Pac-Man. Face parte din campania „Newstalgia” a companiei, care vrea să evoce anii ’70 şi ’80. Unele cutii de pizza livrate în SUA vor avea jocul AR imprimat pe capac.

Comenzile de pizza au crescut pe durata pandemiei, iar lanţurile mari au concurat în fel şi chip, cu arome noi şi oferte speciale. Prin asocierea cu Pac-Man şi AR, Pizza Hut vrea să atragă atât clienţi noi, cât şi nostalgici cu vârste mai mari. Reclamele din aceeaşi campanie vor fi unele retro, care vor evoca un american diner, pahare roşii, lămpi din sticlă afumată şi insigne Book It!. Pizza cu ambalaj Pac-Man va veni cu coduri QR, care odată scanate pe smartphone vor permite clienţilor să joace jocul în realitate augmentată.

Ceri care obţin scoruri mari pot câştiga un tonomat arcade (Arcade1UP) cu jocul Pac-Man. Pentru a da un boost campaniei, Pizza Hut l-a cooptat pe actorul, comediantul şi mai nou ambasadorul său, Craig Robinson, pentru o reclamă TV. În acel spot îl vedem cum se joacă Pac-Man, în vreme ce mănâncă pizza Tastemaker de 10 dolari. Nu ştiu dacă ştiţi, dar dacă aţi urmărit documentarul de acum un an despre jocuri video de pe Netflix (High Score), aţi aflat că personajul Pac-Man e inspirat de o pizză din care ai luat o felie.

Ideea sa s-a născut la o pizzerie de altfel. Yum!, corporaţia care deţine Pizza Hut a reportat veniturile pe trimestrul 4 din 2020, care au indicat o creştere de vânzări de 8% în acea perioadă faţă de anul anterior. E cea mai bună performanţă trimestrială companiei în 10 ani.