Pizza Hut, unul dintre marii jucători pe piaţa locală de restaurante cu servicii complete a anunţat lansarea unor noi versiuni ale platformei Delivery şi aplicaţiei mobile. Aceste noi variante vin în parteneriat cu Bit Soft, lider în soluţii IT pentru piaţa HoReca. Consumatorii vor primi o experienţă îmbunătăţită şi mai interactivă.
Începând cu această lună clienţii vor putea comanda produsele preferate prin intermediul platformelor actualizate. Noua platformă şi noua aplicaţie vin cu avantaje precum un flux de comandă mai suor de urmărit, o simplificare a procesului per total, dar şi o experienţă de utilizator adaptată nevoilor clienţilor. Ca noutate veţi putea plasa comanda la o oră viitoare, iar interfaţa nouă a fost gândită pentru a fi uşor şi comod de folosit pe smartphone. Puteţi şi redirecţiona comenzile de la o locaţie la alta, în funcţie de aria de livrare, în cazuri excepţionale.
Asta e valabil atât pentru comenzile plasate pe timp de zi, dar şi pe cele plasate noaptea. În acest moment comenzile preluate prin intermediul aplicaţiei de mobil şi a platformei online însumează aproximativ 30% din vânzările totale ale brandului, la acel procent contribuind şi actualizarea deasă a solutilor tehnologice implicate. Pizza Hut colaborează cu Bit Soft pe partea tehnică de 14 ani, de când a debutat business-ul de livrare.
Pizza Hut este un brand prezent local de 27 de ani şi care şi-a reinventat periodic meniul. De câţiva ani au trecut dincolo de bucătăria americano-italiană, oferind şi preparate atipice, inclusiv burgeri sau supă de roşii cu popcorn şi brânză.
În ultimii ani a lansat şi coaste de porc cu sosuri speciale, San Francisco Style Pizza cu blat pe bază de maia şi deserturi geniale cu biscuiţi, gem, unt de arahide şi iaurt la borcănaş. La nivel internaţional grupul a lansat meniuri vegane şi chiar o pizză cu chifteluţe suedeze.
Noua platformă de comenzi online este AICI, iar aplicaţiile de Android sunt AICI, respectiv AICI pentru iOS.