Scriam cu câteva săptămâni în urmă despre cel mai nou proiect al Grupului Magic by Hop Garden şi anume un restaurant cu tematică ce se învârte în jurul preparatelor din carne de prepeliţă, dar şi ouă de prepeliţă. E vorba despre Prepeliţescu – Hop Garden, iar restaurantul este primul axat pe preparate din carne de prepeliţă din Bucureşti.
Se află în Drumul Taberei nr. 115 în complexul Magic by Hop Garden, în locul vechiului Magic Bistro. Acesta este primul local din cadrul reţelei de franciza Prepeliţescu deschis în Bucureşti, după semnarea unui acord între grupul Hop Garden şi Prepeliţescu Urban Food & DriveIn, care se află în Râmnicu Vâlcea. Investiţia totală în deschiderea noului local a fost de 50.000 de euro şi a inclus activităţi de amenajare a spaţiilor interioare şi exterioare ale restaurantului şi ale teraselor, dar şi proiecte de utilare şi modernizare a bucătăriei, reorganizare şi instruire a personalului, dar şi marketing şi promovare.
Compania estimează o cifră de afaceri de 500.000 de euro pentru restaurantul Prepeliţescu din Bucureşti, după primul an de activitate. Localul a fost amenajat într-un stil nou, modernist, combinând mobilierul alcătuit din scaune şi mese înalte cu elemente de decord minimalist, cu mese şi scaune joase, din lemn, potrivite pentru a lua masa la interior sau pe terasa amplă, lucru care se aliniază cu restaurantele cu servire rapidă.
Restaurantul s-a poziţionat ca o locaţie cu servire rapidă, cu specific românesc şi internaţional urban, adresat familiior numeroase şi grupurilor de prieteni, cu oferte speciale. Spre exemplu există platouri pentru grupuri de 4 persoane, meniuri speciale pentru pentru copii şi feluri de mâncare inedite: ciotoiaşe de prepeliţă, scottish eggs, crochete de prepeliţă, fingers din piept de prepeliţă.
Găsiţi chiar şi burger de prepeliţă, nuggets, cârnat thuringer de prepeliţă afumat, ouă caramelizate, fresh eggs cu iaurt, carne în pită, gyros de prepeliţă. Localul pune la bătaie 50 de locuri la interior şi are şi o terasă încălzită cu capacitate de 60 de persoane şi mese delimitate conform legislaţiei actuale.
Franciza Prepeliţescu Urban Food & DriveIn pornea la drum în 2020, dar de fapt povestea începuse în 2021, odată cu lansarea brandului Ferma Bunicii. Compania sprijină consumul de produse locale.