După ce v-am spus că de Tazz Bank Friday s-au vândut în prima oră mai multe vouchere decât în tot Black Friday-ul din 2022, acum aflam şi cum a mers pe toată durata campaniei de reduceri. Aflaţi că de Black Friday 2023 la Tazz s-au dublat vânzările şi au fost recorduri de cumpărături, conform bf.ro.
Un total de 46.000 de vouchere au fost vândute, o creştere de 111% faţă de anul anterior. Jumătate s-au vândut în prima oră de la lansarea ofertei. Cele mai căutate vouchere au fost cele cu discount de 80%, adică plăteai 20 de lei pentru cumpărături de 100 de lei. Apoi au urmat cele cu reduceri de 50% şi 70%. A fost şi un utilizator pus serios pe treabă, care a cumpărat 118 vouchere.
În privinţa oraşelor, aflaţi că Bucureştiul conduce în top, cu peste 34% din vouchere vândute, iar Timişoara şi Clujul se află şi ele sus în top. Au avut mii de vouchere cumpărate. Restaurante ca Trenta Pizza, Hoshi Sushi Bar & Wok şi Noodle Pack sunt printre alegerile cele mai populare. În privinţa partenerilor Tazz, Trenta Pizza, KFC, Presto Pizza, McDonald’s şi Kaufland au avut cele mai multe vouchere vândute.
Pizzeriile, Pizza Hut, Presto şi Pizza Bonita au avut cele mai mari comenzi de vouchere de la o singură persoană.
Iată lista restaurantelor:
- Trenta Pizza, cu peste 3000 de vouchere vândute
- KFC, cu peste 2500 de vouchere vândute
- Presto Pizza, cu peste 2000 de vouchere vândute
- McDonald’s, cu peste 2000 de vouchere vândute
- Kaufland, cu peste 1500 de vouchere vândute
Aflaţi şi că aproximativ 25% dintre vouchere au fost deja activate.