Tazz lansează Tazz Republic, colecţie de restaurante virtuale cu specific inedit

0
1215

Ultimii 2 ani au fost foarte grei pentru segmentul HoReCa, iar Tazz vine în ajutorul partenerilor din acest segment, odată cu lansarea lui Tazz Republic. Acesta este un program de susţinere a partenerilor din HoReCa în procesul de digitalizare şi extindere în toată ţara.

Tazz Republic este practic un program de investiţii, creat pentru a susţine antreprenorii din domeniul mai sus menţionat. Cele mai bune restaurante locale sunt aduse direct la usa clienţilor din toată ţara, la cele mai înalte standarde de calitate de preparare şi livrare. Tazz lansează de asemenea o serie de branduri virtuale sub umbrela Tazz Republic, disponibile în mai multe oraşe în care Tazz activează.

Tazz Republic înseamnă în acest moment 6 branduri virtuale, care au fost extinse prin aplicaţia Tazz într-un total de 11 oraşe din România. Numărul creşte de la o lună la alta. Planurile de extindere vizează 25 de branduri virtuale până la final de an. Iată brandurile virtuale actuale: Dei Frati, The Empanadas Factory, Fresh Kebab, Gyroserie, Untold Magic Burger şi Nori Yakitori.

The Empanadas Factory oferă preparate argentiniene în Cluj-Napoca şi se găseşte în 9 oraşe din ţară. Fresh Kebab este de cel mai de succes kebab din Timişoara, lansat virtual în Braşov şi Cluj-Napoca, în vreme ce Gyroserie este un brand bucureştean adus în Timişoara, Braşov şi Cluj. Nori Yakitori, brand creat de câştigătorul Master Chef 2017 Robert Petrescu a debutat la Timişoara iniţial, iar acum se extinde prin Tazz Republic şi în alte oraşe, Braşov şi Cluj-Napoca.

Dei Frati este cunoscut drept unul dintre cele mai bune restaurante italiene de la noi, provine din Braşov şi s-a lansat virtual la Timişoara, urmând să fie lansat şi în Bucureşti şi Cluj-Napoca. Tazz Republic a extins şi aria de acoperire pentru UNTOLD Magic Burger. Produsul a fost lansat în parteneriat cu UNTOLD şi se poate comanda în 8 oraşe din ţară.