Un restaurant şi-a redenumit burgerii în produse de logistică ce pot fi decontate pe firmă

0
949
image description

În perioada pandemiei multe restaurante sunt nevoite să se adapteze din mers şi uneori să jongleze cu noul normal şi noile reguli. Totuşi ce a făcut un restaurant din Canada depăşeşte imaginaţia omului de rând. Restaurantul Good Fortune Burger şi-a redenumit preparatele din meniu, încât să sune a produse de logistică, ce pot fi decontate pe firmă.

Restaurantul din Toronto, Ontario a schimbat pe ascuns numele preparatelor sale, dar şi ale garniturilor, care se pot comanda prin Uber Eats şi DoorDash. Astfel, un burger se numeşte acum „capsator standard de oţel”, iar un burger de pui a devenit „o tablă albă pentru sala de conferinţe”. Burgerul veggie este „o cască cu microfon”, iar un alt preparat devine „o protecţie din silicon pentru tastatură”. Sunt şi suporturi de laptop, mouşi wireless şi mouse pad-uri în meniu.

Garniturile devin „cablu HDMI împletit”, iar o bere cu ghimbir este acum un „post it galben”. Până şi sucurile primesc acest tratament, iar un San Pellegrino este un „set de pixuri cu gel”. Nu ştiu cât de legală e această măsură (miroase a evaziune) şi cred că ar trebui întrebat un contabil. În plus, şeful unei companii ar intra la bănuieli, dacă un angajat şi-ar lua mouse pad-uri, căşti şi pixuri zilnic. Rămâne totuşi ideea virală şi cred că o să o vedem replicată şi prin alte ţări.

Contactaţi de diferite publicaţii, reprezentanţii restaurantului insistă că au vrut doar să aducă zâmbetul pe chipurile oamenilor. Sună a glumă de serial „The Office” dacă mă întrebaţi pe mine, una deloc rea.