Heineken a lansat campania „În cinstea tuturor fanilor adevăraţi”, în contextul UEFA Champions League 2024. E o campanie care redefineşte aşteptările şi conceptul de „fan adevărat” pentru a combate stereotipurile legate de fanii fotbalului.
Ambasadori ai campaniei sunt Virgil van Dijk, căpitanul naţionalei olandeze, dar şi pe Jill Scott MBE, fostă jucătoare de la Lioness. A debutat şi o competiţie globală de căutare a celor mai dedicaţi fani ai fotbalului. Cei doi sportivi mai sus amintiţi apar şi într-un spot care se vede mai jos.
Heineken a dat astfel startul optimilor UEFA cu această campanie şi a depus eforturi pentru a face mediul fotbalistic mai pozitiv şi mai primitor. În mijlocul campaniei se află un film creat de către regizorul australian Mark Molloy, arătând adevărata faţă a fanilor moderni ai fotbalului. Se vede mai jos.
Heineken a rezervat unele locuri la finala UEFA Champions League pentru câţiva fani adevăraţi, care şi-au împărtăşit poveştile cu compania. Câştigătorii vor avea parte de o experienţă unică în weekendul finalei.
Puteţi aplica aici pentru a participa la finala UEFA Champions League.