12 copii haioşi devin imaginea Kinder Chocolate, ediţia limitată în România

0
1275

12 copii haioşi au fost aleşi să devină imaginea ediţiei limitate Kinder Chocolate, disponibilă exclusiv pe teritoriul ţării. 6 fete şi 6 băieţi au fost selectaţi din aproximativ 3500 de copii, devenind Ambasadori ai Haioşeniei, mulţumită pachetelor ediţie limitată Kinder Chocolate, personalizate cu imaginile câştigătorilor.

Micuţii sunt Ilinca, Iris, Karla, Francesca, Mădălina, Arina, Luca, Andrei, Armin, Matei, Nicholas și Tudor. Kinder a îndemnat părinţii să trimită o fotografie portret cu cel mic zâmbind pe un ambalaj de ciocolată Kinder, alături de un citat amuzant spus de junior. Următorul pas a fost tragerea la sorţi a 50 de fete şi 50 de băieţi dintre copiii înscrişi în campanie. Apoi juriul, format din Cabral, Ela Crăciun şi reprezentanţii Kinder au ales cei 12 câştigători.

Fiecare participant în campania organizată de Kinder a primit un email cu un pachet digital personalizat cu fotografia celui mic. Peste 400 de părinţi au primit acasă un set de coperţi personalizate ideale pentru momentele în care cei mici vor să ofere cadou un pachet Kinder Chocolate unicat colegilor sau prietenilor, eventual bunicilor.

Conceptul acestei campanii a fost „Umorul accidental”, deoarece copiii au un simţ al umorului pur, iar pe măsură ce descoperă lumea vor întreba şi spune cele mai trăznite lucruri. Veţi găsi noile pachete Kinder Chocolate, cu noua identitate vizuală în magazine de proximitate, supermarketuri şi hypermarketuri.

„Kinder este un brand dedicat întregii familii și adorat de cei mici, astfel că ne-am dorit să îi transformăm în Ambasadori ai Haioșeniei în magazinele din România. Vrem să sărbătorim puterea copiilor de a ne pune zâmbetul pe buze și să le oferim un motiv în plus să se bucure de ciocolată lor preferată. A fost un proces dificil, dar de care ne-am bucurat în fiecare moment – fiecare copil înscris ne-a înveselit ziua și ne-a adus mai aproape de copilărie, prin ghidușeniile lor.”, transmit reprezentanții companiei.