Obor21.ro extinde livrările în 6 oraşe noi şi în băcănii

0
667

Obor21 este prima cooperativă ţărănească digitală din România şi aflam în ianuarie 2021 că a avut afaceri de 100.000 de euro în primul an. Apoi am aflat cum au mers comenzile de Paşte, cu carnea de miel şi bugetul alocat, iar acum avem veşti legate de extinderea sa.

Astfel, descoperim că Obor21 va începe să extindă livrările de carne proaspătă provenită din gospodăriile din nordul Moldovei către 6 noi oraşe: Ploieşti, Constanţa, Galaţi, Brăila, Buzău şi Focşani. În zilele ce urmează vor demara şi livrările spre litoral (de la Năvodari până la Vama Veche). Investiţia necesară pentru extindere este de peste 20.000 de euro şi cuprinde logistica distribuţiei capilare, dar şi dezvoltarea platformei şi marketing.

În plus, din această lună Obor21 duce conceptul de meatbooking şi în băcănii, unde veţi putea rezerva carne proaspătă cu ridicare din locaţie. Acest Meatbooking presupune rezervare înainte de sacrificare, astfel încât carnea să fie livrată proaspătă în maxim 72 de ore. Livrările de carne proaspătă se vor face atât în segmentul B2C, cât şi B2B, crescând interesul restaurantelor în colaborări de acest tip. În ciuda restricţiilor HoReCa, segmentul B2B reprezintă 25% din vânzările cooperativei digitale, cu o creştere mare în perioada Paştelui.

Datele unui sondaj realizat de Obor21 în martie arată că 29% dintre români îşi doresc să cumpere carne din băcănii şi magazine specializate. Astfel a demarat proiectul pilot cu băcănii din Bucureşti, prin intermediul cărora clienţii vor putea plasa comenzi cu livrare în locaţiile respective. Comenzile se fac prin terminale speciale, plasate în băcănii, aşa cum vedeţi în imaginea de mai jos. Ridicarea lor se face în fiecare zi de joi. Momentam doar 2 locuri din Capitala oferă aşa ceva, iar ulterior numărul va ajunge la 10.

Media pe comandă din băcănii este estimată pe la 100-150 de lei, cu 2-3 produse în coş şi o preferinţă pentru categoria zahana, dar şi piese mai greu de găsit în alte magazine.