Acum poţi plăti cu carduri de masă într-o aplicaţie de food delivery: parteneriat Edenred România x Tazz by eMAG

0
21530

Pentru că livrările de mâncare au crescut semnificativ în ultimul an, ne bucură să aflăm că s-a diversificat modalitatea de plată pentru preparatele livrate acasă. Începând de azi utilizatorii Edenred Ticket Restaurant pot comanda mâncare via Tazz by eMAG la sute de restaurante şi să plătească folosind carduri de masă.

Oferta se aplică la sutele de restaurante partenere Edenred înscrise în aplicaţia Tazz by eMAG. Acest parteneriat unic le permite clienţilor Tazz să utilizeze cardul Edenred Ticket Restaurant pentru a comanda şi plăti mâncare online. E primul proiect de genul din România, integrand complet emitentul cu platforma şi restaurantele. Plata cu tichete de masă devine astfel un beneficiu exclusiv al utilizatorilor Edenred. Clienţii trebuie să inroleze cardul Edenred Ticket Restaurant în aplicaţia Tazz by eMAG, urmând paşii indicaţi.

Procesul de plată care urmează este identic cu cel utilizat pentru cardurile bancare folosite până acum în aplicaţie. Utilizatorii pot consulta soldul disponibil pe cardul de masă direct în aplicaţia Tazz by eMAG, fără a mai fi nevoie să intraţi în aplicaţia MyEdenred şi veţi putea achita online masa de prânz comandată la birou sau acasă. Oferta se aplică la restaurantele din 23 de oraşe din ţară unde este disponibil Tazz.

Dana Sîntejudean, Director Regional Edenred Central Europe: „Şi prin acest parteneriat dezvoltat cu Tazz by eMAG, Edenred România își reconfirmă poziția de lider inovativ în industria de beneficii, odată cu lansarea celei mai noi opțiuni de plată digitală cu carduri de masă Edenred Ticket Restaurant, într-o aplicaţie populară, ce listează multiple restaurante, în diferite zone ale ţării. Mai mult ca oricând, acum putem susține noul stil de viață și preferințele alimentare diverse ale angajaților pentru pauzele lor de masă, generând, în același timp, venituri suplimentare pentru restaurantele cărora le facilităm accesul la o nouă categorie de clienți”.

Mihai Brenda, CCO Tazz by eMAG: „Ne uităm permanent la trendurile din piață, dar și din aplicație, pentru că ne dorim să înțelegem noul comportament de consum al comunităților din România, ce diferă de la o zonă la alta. Elementul comun al clienților Tazz by eMAG este însă dorința de a se bucura de o varietate cât mai mare de gusturi, arome și ingrediente. Am observat o apetență crescută pentru preparatele realizate din ingrediente locale, puse în valoare de bucătari români foarte talentați. Prin parteneriatul cu Edenred le oferim, astfel, în premieră, o oportunitate suplimentară de a savura aceste meniuri”.

Digitalizarea restaurantelor a fost accelerată în ultimul an, din cauza pandemiei, iar aceste business-uri s-au adaptat rapid la noile nevoi ale clienţilor. În plus, restaurantele sunt influenţate de tendinţa romanilor de a mâncat mai sănătos.

Un parteneriat important în ultimul an a fost cel dintre Gault&Millau şi Tazz by eMAG, care au adus gastronomia premium acasă la cei care comandau preparatele. Şi parteneriatul cu Hard Rock Cafe a adus burgerii săi legendari în multe case.