În vreme ce aşteptăm intrarea brandului Costa la noi în ţară sub forma unui lanţ de cafenele, vedem cum brandul ajunge să debuteze la noi în alte variante. Pentru început va avea coffee corners speciale în toate magazinele MyAuchan din staţiile Petrom. Avem detalii în articol.
Retailerul francez Auchan a bătut palma cu Costa Coffee, brand de cafea adus în România în vara lui 2020 de Coca-Cola HBC România. Acest parteneriat se manifestă prin acele Coffee Corners mai sus menţionate. Primul astfel de spaţiu a fost lansat anul trecut în Bucureşti, în staţia Petrom de pe strada Braşov, iar alte zeci de spaţii de acest tip au fost şi vor fi implementate în anul 2021. Asta se întâmplă odată cu remodelarea staţiilor Petrom şi integrarea magazinelor MyAuchan.
Există deja peste 20 de coffee corners operaţionale în magazine, iar feedback-ul clienţilor ar fi pozitiv. În cazul în care va intrigă implicarea Coca-Cola în proiect, aflaţi că în 2019 Coca-Cola HBC a preluat lanţul britanic Costa Coffee contra sumei de 5.1 miliarde de dolari. Trebuie să ştiţi şi că brandul Costa Coffee intrase deja în România sub formă de cafenele în 2006, în regim de franciză, dar din cauza crizei financiare s-a retras. În ultimul an OMV Petrom şi Auchan Retail România şi-au extins parteneriatul pentru deschiderea de magazine de proximitate MyAuchan, cu planuri de a deschide 400 de magazine de genul în 250 de localităţi.
Auchan România are în portofoliu de 33 de hipermarketuri Auchan, 37 de magazine MyAuchan şi 5 supermarketuri Auchan.