BeeFast este un start-up fondat de 4 antreprenori la finalul lui 2019, pornit ca o soluție de livrări rapide B2B și B2C. Serviciul de livrare își anunță acum extinderea în Brașov. Pentru prima lună de funcționare, compania estimează o medie de 100 de comenzi zilnice. Totuși, până la finalul anului ar urma să ajungă la o medie de 250-300 de comenzi/zi. Ar reprezenta astfel o trreime din numărul de comenzi livrate zilnic în București – Ilfov.
Nu în ultimul rând, aflăm că primii 50 de clienți ai BeeFast beneficiază de dezvoltarea magazinului online și integrarea soluției de livrare gratuit. Compania are mai puțin de doi ani de la lansare și deja își extinde aria de livrare în Brașov, fiind un prim pas spre acoperirea națională. Comenzile făcute prin intermediul platformei vor fi făcute într-un timp mediu de 35 de minute în Brașov. Mai puțin deci față de promisiunea de 55 de minute din zona București – Ilfov.
Prețul pentru fiecare livrare va fi unic pentru început, doar 15 lei indiferent de numărul de kilometri parcurși. De asemenea, clienții care integrează BeeFast în opțiunile de livrare vor primi discount de 10% pentru primele trei luni de contract.
Cristian Grozea, CEO și co-fondator BeeFast, a declarat:
„Portofoliul de parteneri ai companiei se extinde intr-un ritm accelerat. Pandemia a deschis apetitul pentru livrari ultra-rapide. Avem deja mai mult de 10 clienti care vor fi activi pe platforma incepand cu 1 noiembrie, insa cu siguranta numarul lor va creste rapid, mai ales ca ne apropiem de o perioada de foc din punct de vedere al livrarilor – Black Friday si sarbatorile de iarna.
Digitalizarea joaca si va juca un rol esential in scurtarea timpilor de livrare si extinderea serviciilor de tip last-mile sau livrare expres. Tocmai de aceea oferim gratuit dezvoltarea magazinului online primilor 50 de clienti, caci am vazut in Bucuresti-Ilfov cat de mult a contat in dezvoltarea businessurilor aceasta migrare catre online.”
Extinderea programului în București
Nu în ultimul rând, vă informam în trecut că BeeFast și-a extins și programul de livrare în București. Astfel, funcționează în intervalul 10:00 – 24:00. Această modificare a venit pe fondul solicitărilor în creștere pentru livrări în a doua parte a zilei. Se aplică în special pentru clienții din zona HoReCa, dar și pentru produse din categoria farma, respectiv alimentare.
Comenzile înregistrate în prima parte a zilei din București (10:00 – 15:00) reprezintă 53% din livrări. Livările solicitate în a doua parte reprezintă 47%. Se estimează procente asemănătoare și pentru clienții din Brașov.