Carrefour România lansează portalul carrefour.ro, care include un magazin online, marketplace şi noutăţi

0
1282

Carrefour România s-a extins în ultima săptămână prin lansarea portalului unic carrefour.ro, activat pe 17 mai 2018. Această iniţiativă concentrează atât magazinul online, cât şi un marketplace şi mărci proprii, plus iniţiative corporate. Avem detalii mai jos.

Multe supermarketuri şi hipermarketuri din ţară făcuseră marea tranziţie digitală, iar acum Carrefour a intrat în rând cu lumea. Oferă livrare din supermarket în Bucureşti şi zonele limitrofe, comandând direct de pe telefonul mobil. Şi Ilfovul este listat ca zonă de livrare. În supermarketul online găsiţi orice, de la somon norvegian la papaya şi de la cele mai fine brânzeturi la fructe de mare.

O noutate este zona TEX, acolo unde găsiţi haine, din ce văd cu accentul pe produse pentru cei mici. Zona Disney şi Marvel este uriaşă, deci probabil e un parteneriat cu aceste branduri. Puteţi comanda şi laptopuri, cărţi sau biciclete. Noua platformă reuneşte întregul ecosistem Carrefour şi portofoliul său complet. Include atât magazinul de comerţ online carrefour-online.ro, cât şi site-ul oficial carrefour.ro, dar şi magazinul de comerţ online al brandului (marca proprie) TEX (tex.carrefour.ro).

Există şi o zonă dedicată pentru employer branding: lumea-carrefour.ro. În acelaşi portal găsiţi şi un sistem Market Place, o noutate faţă de concurenţă. Astfel, în zona „Carrefour & Partenerii” găsiţi şi produse de la alte magazine. Acesta se va transforma într-un soi de mall virtual în care partenerii Carrefour îşi vând produsele, similar cu ce face eMAG cu al său Marketplace.

În jur de 150.000 de produse stau la dispoziţia clienţilor, fie că vorbim despre secţiunea de comerţ cu produse de îmbrăcăminte, de cea de alimente sau bunuri electronice. Portalul este în plină dezvoltare, iar feedbackul este binevenit.