Coca-Cola lansează o ediţie limitată împreună cu Rosalia, câştigătoare de premii Grammy

0
2056

Rosalia este unul dintre cei mai în vogă artişti la ora actuală şi ascensiunea sa nu rămâne nebăgată în seamă. Cei de la Coca-Cola au lansat împreună cu Rosalia ediţia limitată Coke Creations. Colaborarea include şi noul single al artistei, „LLYLM”, inspirat de Coca-Cola Movement.

Câştigătoarea de premii Grammy şi noua senzaţie a muzicii spaniole, Rosalia face parte din proiectul Coca-Cola Movement. Aceasta este prima lansare Coca-Cola Creations din 2023 şi aduce la viaţa puterea de transformare a muzicii. Noua ediţie are un gust special, care reflectă personalitatea artistei. Vedeta muzicii pop-flamenco ne oferă împreună cu Coca-Cola o ediţie de băutură carbogazoasă cu zero zahăr şi un ambalaj contrastant.

El reflectă personalitatea Rosaliei şi o face în culori vibrante, dar şi doodle-uri pe care artista le-a desenat de mână în vreme ce lucra pentru prima dată la mostra Coca-Cola Movement. A surprins de altfel faimosul logo Coca-Cola în stil spencerian, transfomandu-l într-o schiţă pentru a surprinde un moment de metamorfoză. Odată cu această colaborare, Rosalia lansează şi un single exclusiv intitulat „LLYLM”, inspirat de Coca-Cola Movement.

Include mai multe limbi, printre care o secţiune în engleză. Noul single va fi soundtrack-ul videoclipului de lansare al produsului Coca-Cola Creations Movement. Este un videoclip plin de energie, cu Rosalia în rol principal. Ea combină fotografia cu secvenţe de animaţie pentru a ilustra versiunile sale speciale. Fanii pot scana codul QR de pe doza de colecţie şi accesa Coca-Cola Creations Hub, unde îi aşteaptă experienţe digitale captivante.

Acolo găsesc un test de personalitate, conţinut din culise al single-ului Rosaliei şi multe altele. Testul de personalitate le va crea un avatar 3D şi trăsături speciale în Metaverse, plus un playlist bazat pe starea de spirit.