Colecţia de vinuri a lui Ilie Năstase, Nasty ajunge la Carrefour

0
495

Ilie Năstase nu are doar o colecţie de echipamente Adidas care i-a purtat numele, ci începând din acest an are şi propria colecţie de vinuri, Nasty. Ei bine, ea se găseşte acum şi în comerţ, mai precis la Carrefour. Pe 21 mai Ilie Năstase a prezentat colecţia sa de vinuri în ediţie limitată la The International Wine Festival of România. Acum ajunge la Carrefour.

Cele 3 vinuri sunt produse de Domeniile Prince Matei şi e vorba despre Cuvee Alb (Fetească Albă şi Fetească Regală), Cuvee Rose (Cabernet Sauvignon, Pinot Noir şi Feteasca Neagră), dar şi Cuvee Roşu (Merlot, Cabernet Sauvignon, Feteasca Neagră). Începând cu luna curentă, iulie, găsiţi doar la Carrefour în cadrul programului Deschidem Vinul Românesc aceste vinuri. Colecţia se poate găsi în hypermarketurile Carrefour Băneasa şi Corbeanca, în zona special dedicată vinurilor, WineSquare.

Carrefour este singurul retailer din România care găzduieşte vinurile din colecţia Nasty. Domeniile Prince Matei este o cramă din Muntenia, Dealu Mare. Ilie Năstase este fan al vinului Prince Matei, cu o istorie de peste 20 de ani în Dealu Mare. Astfel şi-a dorit un vin provenit din aceeaşi zonă. Domeniile Prince Matei implică un terroir unic, care se întinde în jurul dealurilor Tegăneanu şi Zorilor, pe care creşte o viţă datând de peste 40 de ani.

Deschidem Vinul Românesc este un program naţional pe termen lung, dezvoltat de către cei de la Carrefour România, având rolul de a sprijini industria vinului românesc şi a pune România pe harta internaţională a vinului. Experţii în domeniu călătoresc în ţară, vizitează crame şi aleg atât nume mari, cât şi business-uri la început de drum, oferindu-le expunere în hypermarketuri.

De la debutul său din 2019 peste 200 de etichete au fost înscrise în acest program. E vorba inclusiv de unele etichete premiate la International Wine Contest Bucharest, Concours Mondial de Bruxelles, Internaţional Wine Challenge sau Decanter World Wine Awards.

Sursa foto