Comenzile online de mâncare au crescut cu 130% în ultimul an; Big Mac e cel mai comandat

0
119

Platforma de comenzi de mâncare online foodpanda.ro a făcut publice cifre astăzi cu privire la apetenţa românilor pentru comenzi în ultimul an. Se pare că procentul de români care comandă mâncare acasă a crescut cu 130% faţă de 2017.

Cele mai multe comenzi s-au înregistrat în octombrie, noiembrie şi decembrie, odată ce a venit frigul. Pe locul întâi dintre preparatele comandate se află Big Mac-ul de la McDonald’s. Aflăm şi că suma medie achitată anul trecut pentru comenzile de pe Foodpanda este de aproximativ 55 de lei. Bucureştenii sunt în vârful clasamentului la cheltuieli, cu o comandă medie de peste 70 de lei.

Pe locul 2 se află gălăţenii cu 61.30 lei şi apoi sibienii cu 60.85 lei. Clujenii sunt pe 4, cu 60 de lei. Majoritatea clienţilor Foodpanda.ro au plătit cash, în proporţie de 75%. Pentru 2019 reţeaua de livrare de mâncare estimează totuşi o creştere a plăţilor online, mai ales că va exista şi suport Google Pay. Se pare şi că românul e nedezlipit de smartphone, pentru că peste 66% din totalul comenzilor au fost realizate de pe mobil.

Recordul pentru 2018 îl deţine o comandă din Bucureşti, cu suma totală de 1171 lei şi cu multiple preparate japoneze, în special sushi. Foodpanda este cea mai mare platformă pentru comenzi online de mâncare din România, colaborând cu peste 1000 de restaurante. Este activă în cele mai mari oraşe ale ţării, de la Bucureşti la Timişoara şi de la Iaşi la Constanţa.