Elon Musk vrea să înfiinţeze restaurante Tesla, a înregistrat deja drepturi de autor

0
951

După ce a atacat industria auto, se tot joacă în segmentul crypto, în cel spaţial şi a fost o bună perioadă naşul tranzacţiilor digitale, Elon Musk a pus ochii pe…. HoReCa. Aparent Tesla a înregistrat drepturi de autor pentru brandul său în zona serviciilor asociate restaurantelor. Posibil să vedem restaurante Tesla puse pe picioare în câţiva ani.

Elon Musk şi alţi oficiali ai companiei ar fi discutat despre proiecte de genul încă din anul 2017. Compania a aplicat pentru 3 noi trademark-uri recent, iar ele acoperă produse şi servicii din categoria „restaurante, restaurante pop up, restaurante cu auto servire, restaurante cu livrare”. Documentele au fost depuse pe 27 mai la USPTO (Biroul SUA de Trademark-uri şi Brevete). Cererea este în faza de examinare şi va fi analizată de un avocat în jurul datei de 27 august.

Ideea ar putea fi următoarea: de vreme ce lumea se opreşte oricum câteva zeci de minute la un Supercharger pentru a îşi încărca automobilul, poate vrea şi o cafea, un sandviş sau o pizza. La cum ştim noi Tesla, totul va fi automatizat şi robotizat fără prea multă interacţiune umană, poate cu nişte Beyond Meat Burgers în meniu. La un moment dat chiar Musk postase o idee pe Twitter cu privire la un concept de restaurant tipic american, un American Diner, care va avea oameni pe patine cu rotile şi muzică rock plus drive in, ca pe vremuri.

Logo-ul Tesla a fost deja descoperit şi în segmentul de trademark-uri pentru restaurante recent, lângă alte logo-uri celebre. Conexiunea dintre zona HoReCa şi cea auto nu e singulară, pentru ca faimosul Ghid Michelin a fost realizat de fraţii Andre şi Edouard Michelin, care aveau să fondeze un uriaş business cu pneuri. Prin acel ghid ei au dorit să stimuleze cererea de automobile. De remarcat că fratele lui Elon Musk, Kimball are propriul său grup de restaurante, Kitchen Restaurant Group, iar tot Kimball a fost în comitetul de conducere la franciza Chipotle timp de 6 ani.

Tesla a lansat şi o băutură proprie, o Tequila în 2020.