KFC România se remarcă din nou la nivel internaţional, de această dată printr-o distincţie. Ultima oară când s-a remarcat deschidea restaurante în Italia. Acum aflăm că filiala de la noi a câştigat premiul „Francizatul Anului”, la Convenţia Internaţională a Francizaţilor YUM!
Gala s-a desfăşurat în Orlando, SUA, iar evenimentul a reunit 1100 de participanţi din toată lumea. S-a discutat despre strategii şi planuri de viitor legate de brandurile KFC şi Pizza Hut. Aceasta a fost a zecea ediţie a Convenţiei Internaţionale a Francizaţilor YUM! Are loc o dată la 2 ani, în diferite oraşe din toată lumea. Până acum a avut loc în Hawaii, Las Vegas, Beijing sau Praga.
Este de fapt o serie de conferinţe şi evenimente, extinse pe parcursul unei săptămâni. Sunt şi workshopuri şi planificări de strategie. KFC România a fost nominalizată la 4 capitole: Francizatul Anului, Resurse Umane, Operaţional şi Marketing. Premiul adjudecat a fost pentru „Francizatul Anului”, acolo unde participă sute de francize din toată lumea.
Distincţia este acordată pentru excelenţă constantă în activităţile de business şi un ambasador cât mai bun al brandului KFC. YUM! Brands operează în 135 de ţări de pe glob, având 43.500 de restaurante sub tutela sa. KFC are la noi 72 de restaurante la ultima numărătoare.