Microferma Ograda Verde va extinde livrările în toată țara; Oferă carne de pui, curcan și produse derivate de la animale hrănite 100% natural

0
197
Ograda Verde

Un comunicat de presă proaspăt ajuns în inbox-ul nostru ne aduce astăzi detalii despre Ograda Verde. Aceasta din urmă este o microfermă înființată în 2021 care comercializează online produse din carne. Oferă carne de pui, curcan și produse derivate de la animale hrănite 100% natural. Care sunt noutățile dezvăluite de companie aflați în continuare.

Aflați că din această lună Ograda Verde își extinde livrarea la nivel național pentru întreg portofoliul de produse. Până anterior, microferma acoperea doar zonele București – Ilfov, Breaza, Ploieși și Brașov. Acum sunt acoperite toate județele țării, decizie luată după ce în primele 9 luni ale anului s-a atins o cifră de afaceri de 250.000 euro.

Clienții au la dispoziție atât produse din portofoliul propriu, cât și peste 250 produse comercializate de parteneri, producători locali care folosesc ingrediente și materie primă 100% naturală. Produsele sunt livrate cu transport frigorific în toate județele țării.

Iată ce spune Victor Cămărășoiu, fondator Ograda Verde:

Extinderea către livrarea națională a venit ca urmare a solicitărilor tot mai active din partea clienților. Este un pas natural în dezvoltarea microfermei pe care ne-am dorit să-l facem mai devreme, însă a fost nevoie mai întâi de asigurarea infrastructurii, astfel încât să ne menținem promisiunea de a livra carne proaspătă, în condiții de siguranță.

La ora actuală, coșul mediu include 7 produse, cu o valoare totală de 340 lei. În topul preferințelor se află carnea de pui, urmată de curcan și produse lactate. 30% din clienți comandă de minim 2 ori pe lună. Aceștia apreciază calitatea ireproșabilă a cărnii de pasăre, datorată procesului lent de creștere a acestora și hranei 100% naturale folosite.

Cât despre așteptări, Ograda Verde estimează pentru final de an menținerea creșterii la 20% față de 2020. Principalele motoare care susțin creștera sunt diversificarea portofoliului de produse și extinderea ariei de livrare.