Nestle anunţă lansarea unei noi game de produse Starbucks pentru consum acasă

0
1586

În vara anului trecut Nestle anunţa un parteneriat cu Starbucks, în valoare de 7 miliarde de dolari. Practic Nestle obţinea dreptul de a folosi brandul Starbucks pentru produse pe care le poţi cumpăra de la supermarket. Nestle deţine Nescafe şi Nespresso, ca să vă faceţi o idee despre ce e vorba.

Deocamdată Nestle a lansat o nouă gamă de cafea, sub marca Starbucks, care va fi disponibilă global. Include 24 de produse, de la cafea boabe, la capsule pentru espressor similare cu cele Nespresso şi Dolce Gusto. Echipele celor 2 giganţi au avut doar 6 luni la dispoziţie pentru a crea o serie de produse din cafea premium, realizate cu pasiune şi folosind experienţa ambelor branduri.

În următoarele zile produsele vor sosi în magazinele din Asia, Europa, America Latină, Orientul Mijlociu şi SUA. Deja am văzut în România la Mega Image spre exemplu produse Starbucks, precum latte-uri, deci iniţiative de gen au mai fost. Acum vom avea şi „Signature blends” şi cafea cu origini premium, din Etiopia sau America Latină.

Caramel Macchiato şi Cappuccino sunt şi ele pe listă. Toate noile băuturi sunt realizate din cafea de calitate 100% arabica, din cele mai apreciate regiuni de pe glob. Sunt curios dacă şi faimosul Pumpkin Spice Latte, Toffee Nut sau Christmas Blend-urile vor ajunge în magazine sau nu…