Primul târg de vinuri după o pauză de 2 ani are loc la început de iunie la Muzeul Naţional al Ţăranului Român

0
290

Mărturisesc că vânez în fiecare weekend evenimente de tip street food, târguri de mâncare şi vin, chiar dacă în ultimul an această vânătoare a fost mai degrabă sterilă. Asta pentru că nu prea au mai avut loc evenimente pe timp de pandemie. Acum începem uşor-uşor să reintrăm în normal, iar un târg de vinuri este programat pentru începutul lunii iunie la Muzeul Naţional al Ţăranului Român. Avem detalii despre eveniment mai jos.

Între 3 şi 6 iunie 2021 are loc la Muzeul Naţional al Ţăranului Român primul târg de vinuri de după relaxarea măsurilor de urgenţă. Este primul târg de vinuri după aproape 2 ani de pauză. Evenimentul poartă numele de Vin(o)laMȚR şi este organizat de reprezentanţi ai industriei vinicole, care vor să se reîntâlnească cu consumatorii de vinuri, iubitorii licorilor bahice, experţi şi reprezentanţi HORECA din Bucureşti. Producătorii de vinuri participanţi vor oferi spre degustare majoritatea vinurilor lansate în 2020 şi 2021.

Vin(o)laMȚR este un proiect pilot, generând inclusiv statistici relevante, folositoare Guvernului pentru strategia de relansare a industriei de evenimente. Segmentul vinicol a fost afectat de pandemie, în special în rândul vinurilor premium livrate de obicei spre hoteluri, restaurante şi alte locaţii HORECA. La evenimentul care debutează săptămâna viitoare vor participa între 40 şi 50 de crame, majroitatea din România. Vor fi etalate 400 de etichete diferite şi va fi înfiinţat şi un VIP Lounge, unde consumatorii vor putea degusta vinurile din categoria Super-premium, dar şi ediţii limitate.

Târgul va fi organizat în aer liber pentru a uşura presiunea unui eveniment la interior, cu măşti şi număr limitat de persoane. Problema e că se anunţă vreme ploioasă, dacă vă uitaţi pe prognoze. Organizatorul evenimentului va instala la intrare un punct de testare rapidă, asigurând posibilitatea de a participa celor care nu pot prezenta un vaccin sau nu au rapelul făcut.

Târgul va fi organizat de CONNSOLA, un grup de companii care îşi doreşte relansarea industriei de evenimente specializate şi evenimente generaliste, sub marca Făcut în Tara Mea, brand al ACDBR (Asociaţia Companiilor de Distribuţie de Bunuri în România).