Lanţul de magazine PENNY şi-a detaliat în această săptămână planurile cu privire la măcelăriile sale, urmând a deschide peste 375 de unităţi la nivel naţional până în 2029. Acest retailer foarte activ în ultima vreme îşi propune să extindă parteneriatele cu producătorii de carne pentru a le oferi clienţilor săi produse româneşti cu specific local.
Reţeaua sa de măcelarii numără 135 de unităţi în prezent şi ar urma să ajungă la 375 până în 2019. Compania colaborează acum cu 15 parteneri regionali care şi-au deschis măcelarii în reţeaua sa. Parteneriatele de acest tip au debutat din 2013, din dorinţa de a completa sortimentele de produse de carmangerie deja oferite. Măcelăriile partenere vor extinde şi mai mult sortimentul cu carne proaspătă şi produse din carne al retailerului, venind cu propria oferta. În ultimii ani PENNY şi-a extins oferta de carne din magazine, oferind acum 100% carne românească.
Obiectivul TRIPLU RO este pe drumul cel bun, fiind vorba aici despre atingerea unui target în 2023: 60% din sortiment să fie produs, procesat şi să aibă ingredientul principal din România. PENNY România ne informează şi că va începe să testeze şi specialităţi din zona Bucureşti – Ilfov, alături de partenerul Domidene, prin campania „La măcelăriile PENNY vorbim ca între cunoscători”. În cadrul măcelăriilor Domidene, cunoscătorii, clienţii vor întâlni alţi cunoscători: măcelări şi bucătari.
Specialităţile de carne regionale sunt recomandate chiar de către Chef Nicolai Tand, care va oferi secrete din lumea măcelarilor. Există şi un clip mai jos cu asta:
Măcelăriile partenere fac parte din pilonul strategic „Produse româneşti”, care se bazează pe dezvoltarea portofoliului cu provenienţă românească. Sunt produse create pe gustul românilor, cu peste 30 de mărci proprii în prim plan. PENNY are peste 85% din furnizori înregistraţi în ţara noastră şi peste 65% din produse fabricate în România.