KFC extinde acoperirea sosului său cu usturoi, care ajunge acum şi în magazinele Auchan Retail România. Totul înceapă în 2018, când sosul KFC ajungea prima oară în magazinele LIDL, iar sosul de usturoi a fost epuizat imediat de pe rafturi.
În martie a revenit în magazine, iar pentru o perioadă în această primăvară s-a găsit doar la Kaufland. A ajuns şi la Carrefour, cu promisiunea că va rămâne permanent în oferta sa. Acum e rândul celor de la Auchan, care au o acoperire de 18 judeţe în ţara noastră. Decizia de a lansa sosul în varianta comercială şi cu cantitate mai mare venea în trimestrul 3 din 2018.
Strategia a dat roade, acestea dovedindu-se un produs foarte popular şi bine vândut. Auchan Retail România are 33 de hipermarketuri în România şi peste 20 de magazine de proximitate. Reţeaua Auchan are o experienţă de 55 de ani la nivel internaţional şi vine cu preţuri mai accesibile decât rivali precum Mega Image, Carrefour sau Kaufland.
Produsul se găseşte în recipiente de 325 de grame şi este uşor de recunoscut datorită etichetei personalizate cu imaginea colonelului Sanders şi menţiunea „produs original KFC”. Peste 9 milioane de sosuri de usturoi KFC sunt vândute în România anual, semn al popularităţii acestui produs. KFC continuă între timp şi extinderea la nivel de restaurante, cu 77 de unităţi în ţară, în oraşe precum Bucureşti, Timişoara, Arad, Botoşani, Braşov şi multe altele.
Operează şi două restaurante în Chişinău şi 11 în Italia.