Chiar dacă de abia am intrat în luna noiembrie, au început deja pregătirile premature pentru Crăciun. Zic asta pentru că supermarketurile sunt deja pline de coarne de ren şi dulciuri în formă de om de zăpadă şi brad. De o săptămână Starbucks a început să lanseze la noi specialităţi de iarnă, iar internaţional au apărut şi legendarele pahare speciale de Crăciun.
Personal cel mai mult mă atrage Truffle Deluxe Hot Chocolate, care se găseşte deja în cafenelele lanţului american. Include lapte, ciocolată, frişcă şi topping de trufe de ciocolată. Pe 3 noiembrie Starbucks România a etalat şi noua imagine de sărbători, cu motto-ul Carry the Merry. În aceeaşi zi au ajuns în cafenelele din România delicioasele Toffee Nut Latte, Gingerbread Latte şi Truffle Deluxe Hot Chocolate. A fost şi o ofertă specială pe 1 şi 2 noiembrie 2020, iar cei care foloseau cardul Starbucks Rewards pe acele date beneficiau de aceste băuturi de Crăciun înainte de lansarea lor oficială.
În SUA Starbucks a lansat paharele Carry the Merry Ediţia de Sărbători 2020. Sunt modele cu tematică de Crăciun, cu brazi, nuanţe de verde şi roşu şi culori asociate ambalajelor de cadouri. Sunt 4 tipuri de pahare pentru băuturi calde şi unul petnru băuturi reci. În afară există şi specialitatea Peppermint Mocha, dar şi Eggnog Late şi Caramel Brule Late, care nu au ajuns la noi încă. Mai au şi Chestnut Praline Latte, dar şi Irish Cream Cold Brew.
În Canada există Irish Cream Americano. Starbucks a început să creeze propriile designuri de pahare de sărbători în 1997. Noile decoraţiuni induc festivitate, voie bună şi spiritul de Crăciun.