Un bărbat a făcut profit cumpărându-şi singur pizza pe care o livra printr-o aplicaţie

0
252

Un bărbat din SUA a descoperit un veritabil lifehack, atunci când şi-a cumpărat singur pizza pe care o producea şi a ieşit şi pe profit. Patronul unei pizzerii din State care folosea aplicaţia de livrări DoorDash a descoperit că aplicaţia respectivă aplica discount-uri pentru preparatele sale, deci le vindea mai ieftin decât o făcea el în restaurant.

În acelaşi timp patronul primea suma full de la partenerul de livrări. Patronul cerea 24 de dolari pentru o pizza, dar DoorDash o vindea la doar 16 dolari, în vreme ce lui îi dădea suma completă. Practic la fiecare comandă pe care o dădea bărbatul ieşea pe plus cu 8 dolari. Nu vă imaginaţi că s-a lăsat cu o fraudă masivă, pentru că respectivul patron doar testa sistemul, după ce ceruse să nu fie inclus în aplicaţie. Ulterior a aflat că era doar o perioadă de trial pentru a verifica cererea din partea publicului.

Situaţia nu e totuşi nouă, apărând prima oară în martie 2019. Pizzerul a descoperit totul primăvara trecută, atunci când a început să primească plângeri că pizzele sale nu ajung la timp, deşi el nici măcar nu avea servicii de livrare. Cineva îl înscrisese în DoorDash şi cerea sume mai mici decât el. Pentru a investiga, a comandat 10 pizza, pentru care a plătit 160 de dolari şi apoi le-a livrat către un prieten. Restaurantul a avut încasări de 240 de dolari de la DoorDash.

La următoarea comandă făcută tot pe numele prietenului a fost livrata doar pizza de bază, fără vreun topping, pentru a obţine profit maxim. DoorDash nu s-a prins nici a doua oară. Până la urma acest “bug” a încetat şi s-a aflat că era doar o perioadă de test. DoorDash are în spate gigantul japonez Softbank, care a anunţat pierderi de 13 miliarde de dolari cu câteva zile în urmă. Răspunsul CEO-ului a fost de a se compara cu Iisus…

Tactica nu e singulară, pentru că multe servicii de livrări oferă reduceri sub preţul restaurantelor în perioada trial şi apoi vin la ele cu livrări record pentru a le convinge să intre în sistem. Doar că după ce intră în sistem dispar ofertele speciale.