Vinarsul Brâncoveanu XO, VSOP, VS primeşte o nouă identitate vizuală, prezentată în România

0
189

Una dintre cele mai apreciate băuturi spirtoase de la noi, Vinarsul Brâncoveanu a primit o nouă identitate vizuală, dezvăluită la Paris luna trecută. Acum aceasta a fost prezentată şi în România, în cadrul unui eveniment organizat la Palatul Mogoşoaia din Bucureşti.

Producţie a Alexandrion Group, acest vinars şi noua sa imagine au văzut lumina zilei într-un loc plin de istorie. Pe 11 iulie a primit noul look de sticlă şi brand în ţara noastră, reflectând alura premium a spirtoaselor. Totul se leagă de Constantin Brâncoveanu, care a ridicat Palatul Mogoşoaia în 1702, pentru al doilea fiu al său, Ştefan. Noua identitate a vinarsului Brâncoveanu este dată de o nouă formă a sticlelor cu embos “Centuries Old Romanian Craft”, plus semnătura Brâncoveanu.

Apare şi un nou logo, o nouă etichetă şi o cutie individuală pentru fiecare sortiment de vinars. Julien Zybbermann a lucrat la noua identitate a băuturii, acesta fiind un specialist în designul mărcilor pentru branduri de lux. Descrie noua prezentare de vinars drept “îndrăzneaţă, puternică, dar şi elegantă şi rafinată”. Vinarsul are ca secret principal în pregătire învechirea licorii, dar şi cupajul care formează băutura finală.

Gamele sunt VS (Very Special, învechit 3 ani), VSOP (Very Special Old Pale, învechit 5 ani) şi XO (Extra Old, învechit minim 7 ani). Sunt şi variante care sunt ţinute la învechit zeci de ani înainte de îmbuteliere. VSOP poate fi consumat curat, sau poate fi punct de pornire pentru cocktailuri. A primit premii de excelenţă în 2017, 2018 şi 2019, acumulând până la 94 de puncte la Ultimate Spirits Challenge în SUA.

Brâncoveanu XO a primit 96 de puncte la ediţia din acest an Ultimate Spirits Challenge şi a luat şi o medalie de argint la San Francisco World Spirits Competition.

Sursa foto