La început de an primim retrospective ale anului care tocmai s-a încheiat şi aflăm cu această ocazie că 2021 a fost „Anul Burgerului”, cel puţin la comenzile prin platforma Tazz. Care sunt cele mai populare tipuri de restaurante, în ce zile ale săptămânii comandă românii mai mult sau la ce oră se comandă cele mai multe deserturi aflaţi mai jos.
Datele ne sunt furnizate de către Tazz din multele mii de comenzi preluate anul trecut. În primul rând aflăm că românii au plasat cele mai multe comenzi în jurul prânzului, pe la ora 12:00. În plus, mulţi utilizatori Tazz comandă des şi în jurul cinei între orele 18:00 şi 22:00, cele mai multe comenzi din acest interval fiind realizate la ora 19:00.
Apoi ca zile ale săptămânii, cea mai populară este vinerea, când românul simte nevoie să se răsfeţe după o săptămână de muncă.
Preferinţe culinare
Cele mai populare restaurante de la care comandă românii sunt fast food-urile, apoi cele cu specific asiatic şi grecesc. Pe locul 4 se află restaurantele care servesc deserturi, apoi cele cu specific italian. Următoarele în top sunt cele din categoria Healthy şi mexican. Ora „sugar rush” când se comandă cele mai multe prăjituri şi dulciuri în general este 18:00, fix când iese lumea de la birou, iar ziua preferată pentru un ecler sau macaron este duminică, urmată de vineri şi sâmbătă.
La comenzile de cafea dimineaţa e cheie, în jurul orei 09:00 şi joia e ziua cu cele mai multe comenzi. Burgerul a rămas preferatul românilor şi în 2021, urmat de pizza, shaorma, cartofi prăjiţi şi pe locul 5 sosul de usturoi.
„La final de an, am fost curioși să aflăm care au fost preferințele utilizatorilor pe platforma noastră și care sunt obiceiurile de consum ale românilor. Deși era de așteptat ca preparatele precum burgerul, pizza și cartofii prăjiți să fie în topul celor mai populare produse, am fost plăcut surprinși să aflăm că românii devin tot mai deschiși și către alte tipuri de bucătării, cum ar fi cea asiatică și grecească, care au ieșit pe locul doi, respectiv trei în preferințele oamenilor. Ne uităm constant și atent la datele din platforma noastră pentru că ne dorim să le oferim utilizatorilor Tazz o diversitate culinară cât mai mare și o experiență de consum cât mai plăcută”, a declarant Răzvan Acsente, Chief Marketing Officer – Tazz