KFC a lansat o producţie online trăznită, „AltKFC” şi a realizat un studiu despre miturile locale de brand

0
2918

La finalul acestei săptămâni KFC a dat lovitura cu o nouă campanie, care scoate în prim plan tânărul YouTuber Nicu Banea, într-un rol complet nou. KFC România a creat haiosul clip de mai jos, în care actorul principal şi-a propus să creeze o alternativă la KFC, una românească.

Pe Nicu Banea îl ştim din serialul de comedie „Mangaliţa”, dar şi din clipurile sale de pe YouTube, în care ridica comicul ridicol la un nou nivel. De această dată apare ca protagonist al seriei „AltKFC”, în care el încearcă să creeze un restaurant rival cu KFC şi lucrurile merg… teribil. Nu e primul serial KFC. Pentru a promova aceasta campanie, KFC a deschis între 19 şi 22 august un pop up store, o locaţie tip muzeu pe Strada General Eremia Grigorescu 10, Bucureşti.

Era deschisă între 11:00 şi 23:00 zilnic, iar consumatorii au putut vedea producţia experiment în avanpremieră. Pe YouTube apare deocamdată doar primul episod, în care îşi face apariţia şi vloggerul Mariciu.

În plus KFC România a realizat şi un studiu online în rândul consumatorilor, dorind să identifice cele mai răspândite zvonuri şi legende urbane legate de brandul său. Studiul a fost realizat de agenţia Kantar Insights pe 499 respondenţi, din mediu urban mediu şi mare, femei şi bărbaţi cu vârste între 18 şi 59 de ani. Iată ce prejudecăţi au fost întâlnite mai des:

  • 8 din 10 români consideră că puiul din restaurantele KFC este congelat (80%);
  • 5 din 10 români consideră că la KFC mâncarea este gătită de mașinării, nu de bucătari (50%);
  • 5 din 10 români consideră că uleiul folosit de KFC este vechi – în special tinerii (50%).
  • 7 din 10 români consideră că puiul de la KFC este importat din alte țări (70%);

KFC şi-a propus să demonteze aceste informaţii false şi a pornit campania KFC Freshly Prepared, prin care subliniază în acest mockumentary atributele reale ale KFC. E vorba despre aprovizionarea zilnică cu pui proaspăt de la furnizori locali, faptul că fiecare locaţie KFC are bucătari proprii şi ca uleiul de la KFC respectă standardele de calitate ale industriei.

Practic e şi o campanie de promovare, dar şi de demontare de fake news.