Black Mirror de România? KFC lansează serialul RANDOM, în cadrul campaniei Ceva Random

0
1771

KFC continuă să fie foarte activă în social media şi digital media, lansând al treilea serial din iniţiativa #pebune. După FRIENDZONE şi SOCIAL ME, acum debutează RANDOM, care face parte din campania „Ceva Random”.

Totul este produs prin platforma KFC Social Entertainment Chanel, care oferă conţinut digital de divertisment fanilor brandului din România. RANDOM este o distopie cu vibe de Black Mirror, în care se discută despre alegeri şi estomparea eului în favoarea unor decizii dictate de inteligenţă artificială. Acţiunea se petrece în viitor, într-o lume distopica în care R.A.D.U (Random Assigment Directive Unit) ia decizii pentru noi.

Sistemul face cele mai relevante alegeri pentru viaţa de zi cu zi a pesonajelor şi le pune în situaţii complicate. Folosind acest serial ca vehicul promoţional, KFC prezintă campania CEVA RANDOM, desfăşurată între 15 martie şi 9 mai. Aceasta pune la dispoziţie o ofertă atractivă şi preparate Random (la întâmplare, surpriză) în toate restauratele din ţară.

Consumatorii pot alege între o combinaţie picantă (3 Hot Wings, Hot Booster sau Crispy Sandwich), cât şi nepicantă (3 Fillet Bites sau Booster), alături de o porţie mică de cartofi prăjiţi), la doar 5 lei fiecare. Fiecare episod RANDOM se poate vedea în fiecare joi de la ora 17:00 pe Facebook, Instagram TV şi YouTube, pe canalele KFC.