KFC lansează al doilea serial producție proprie, FRIENDZONE

3
1619

KFC România a lansat în această săptămâna al doilea serial producție proprie, FRIENDZONE. Acesta vine în continuarea primului serial, Social Me, care a debutat în această vară.

FRIENDZONE este o producție KFC Social Entertainment Channel, care îl are ca personaj central pe Ionuț. Acesta este un adolescent de 22 de ani, care nu a avut niciodată o relație și încearcă să își găsească iubirea #pebune. Serialul include 4 episoade, lansate pe parcursul a 4 săptămâni prin canalele social media KFC România.

Primul episod a fost publicat pe web pe 1 noiembrie și spune povestea clasică a unui adolescent blocat în friendzone. În față lui se află o fată care mănâncă un BoxMaster de la KFC și îl pune pe gânduri pe tânăr. Preparatul BoxMaster, sandwich wrap lansat la final de octombrie devine o veritabilă probă de forță pentru friendzone.

FRIENDZONE pare a își trage seva puțin din „Big Bang Theory”, Ionuț fiind un geek veritabil, pasionat de anime, filme cu super eroi, matematică și chimie. Serialul se poate urmări pe Facebook, YouTube și Instagram TV pe conturile KFC în fiecare joi, de la oră 17:00.

Social.me a avut succes în vară, dovedind potențialul platformei de entertainment KFC.