KFC lansează o lumânare parfumată cu miros de… sos

1
1843

KFC activează deja în multiple zone, producând inclusiv seriale mai nou, chiar şi unele în limba română. Şi-au adus sosul în magazinele LIDL în ultimul an, iar acum lansează o lumânare parfumată cu o aromă familiară… de sos.

Din păcate oferta este disponibilă doar în Marea Britanie şi este limitată la doar 230 de unităţi. Arată a sos şi miroase a sos, dar trebuie să rezistaţi totuşi tentaţiei de a înmuia nişte pui prăjit în acea substanţă. Nu vă gândiţi că e vorba aici despre sosul clasic, cel Glenn, ci un soi de sos de friptură mai degrabă, lucru indicat şi de culoarea sa maronie, în locul celei albe clasice.

Lumânarea este una artizanală şi se poate găsi aici, pe bază de „primul venit, primul servit”. Mai mult decât atât există şi o experienţă de relaxare KFC, lansată online şi oferind 3 sample-uri acustice pentru relaxare. O voce calmă ne va ghida prin sunet de pui care se prăjeşte sau cartofi prăjiţi care cad în carton.

Practic KFC vrea să ne ajute să ne relaxăm, cu lumânări parfumate şi voci calme în urechi. Culmea e că lanţul american nu e la prima iniţiativă de gen, în 2016 lansând o lumânare cu aromă de pui prăjit în Noua Zeelandă. Atunci au fost produse doar 25. KFC Japonia a lansat în 2017 săruri de baie cu aromă de KFC, care a făcut senzaţie local.

Să sperăm că nu se ajunge şi la gel de duş sau şampon KFC.