KFC România a amplasat în România primul prototip de kiosk de comandă touchless, în premieră globală. Acest sistem nu necesită atingerea ecranului şi este disponibil pentru început într-o fază de testare în restaurantul de tip Drive-Thru Sun Plaza. Avem detalii mai jos.
KFC doreşte să îşi ţină clienţii în siguranţă şi ca atare le oferă o experienţă 100% touchless, la plata cu cardul bancar. Noul prototip foloseşte un sistem de camere şi senzori de profunzime care urmăresc mişcările mâinii deasupra ecranullui şi detectează poziţia precisă a mâinilor. În plus este detectată şi zona spre care indică. Clienţii îşi pot selecta preparatele dorite cu uşurinţă, fie că e vorba despre bucket-uri, sandvişuri cu pui prăjit sau meniuri Crispy Strips.
Camerele nu vor reţine informaţii video despre clienţi ulterior înregistrării comenzii. După finalizarea perioadei de testare, ţinând cont de feedback-ul primit de la clienţii care vor interacţiona cu noul kiosk touchless, compania va analiza potenţialul extinderii la nivel naţional, îmbunătăţind sistemele existente din restaurantele KFC din ţară. Testele fac parte dintr-o strategie mai largă, care implică adaptarea la noul sistem socio-sanitar, în contextul măsurilor de siguranţă.
Asta pe lângă dotarea angajaţilor cu măşti şi mănuşi de protecţie, păstrarea distanţei sociale, încurajarea plăţii contacless şi plasarea de recipiente cu dezinfectanţi în incinta restaurantelor. KFC face investiţii constante în tehnologie de comandă din 2018 încoace, introducând noi sisteme de comandă, kiosk-uri pentru a facilita plasarea de comenzi în ţara noastră. Există 36 de locaţii KFC în care se aflţ kioskuri de genul în ţara noastră. La final de septembrie KFC şi-a lansat propria platforma de comenzi online şi în vară a lansat un nou serial propriu, „The Croppers”.