Lidl este un lanț german de magazine care încearcă să își varieze mereu oferta și să vina în întâmpinarea clienților cu ceva surprinzător. Ramura din UK a companiei tocmai a lansat o serie de preparate street food, unele chiar la prețuri foarte bune.
Deja știam că prețurile la mâncare din UK sunt foarte mici, iar prețurile din Lidl sunt bune și la noi. Revenind la noile produse, avem o gamă de preparate asiatice, americane și italiene pe care le-am găsi la food truck-urile din toată lumea.
Noua colecție se numește „My Street Food” și la suma de 1.69 lire sterline (8.63 lei) se poate cumpăra o pungă de 400 de grame de dumplings de pui și porc gyoza sau o pungă de 300 de grame de arancini italienești cu umplutură bolognese.
La puțin peste 2 lire găsiți mini cannoli sicilian sau tempura de legume. Cei care mănâncă picant au cartofi prăjiți cu brânză și chili, iar o alternativă italiană interesantă este un calzone cu provolone, salam și ricotta. Poate cea mai bună ofertă este cea de 12 frigărui cu creveți în înveliș de nucă de cocoș crocantă (20 lei). Sperăm să ajungă și la noi acest concept.
Apropo de lanțuri de magazine asociate cu street food, recent și Mega Image a inaugurat conceptul de Street Food Corner, cu 4 restaurante etalându-și talentul în magazinul de la Barbu Văcărescu.