Apreciez locurile care îţi oferă mască de protecţie la intrare, în cazul în care nu ai una la tine sau poate ţi s-a rupt masca anti Covid-19. Burger King Belgia duce ideea la nivelul următor şi transformă măştile în ceva mai util. În Belgia, clienţii restaurantului cu burgeri primesc măşti customizate BK care afişează comanda lor, încât angajaţii să ştie ce meniu trebuie să le dea la casă.
Ideea este următoarea: când ai masca pe faţă, ea îţi deformează vocea şi se aude înfundat tot ce zici. Astfel, angajatul BK nu înţelege ce comanzi, mai ales dacă trebuie să distingă între Whopperi dubli sau tripli şi tot soiul de sosuri şi preferinţe. Cu toţii ştim acel moment în care am vorbit cu cineva având masca pe faţă şi nu am fost înţeleşi. Burger King a dezvoltat această campanie alături de agenţia de PR Buzzman, lansând o linie de măşti faciale customizate cu comenzile clienţilor.
Nu mai trebuie să vorbeşti, te duci la casă şi angajatul restaurantului va înţelege imediat ce comanzi, numai să nu ai modificări de ultim moment. Pentru început 500 de măşti vor fi produse şi oferite gratuit. Tot ce trebuie să facă noii lor posesori este să dea un comentariu cu comanda preferată pe pagina oficială Burger King Belgia sau să creeze un Story pe Instagram cu aceeaşi comandă, începând cu prima parte a lunii septembrie. Rezultatul va fi promovat în social media, iar totul se întâmplă în Belgia şi Luxembourg.
BK nu e străină de campanii virale, între cea din primăvară, când ne învăţau să facem Whopperi acasă, sau cea cu burgerul mucegăit din 2019. A mai fost o campanie interesantă în Finlanda anul trecut, când a fost lansat un Drive Thru silenţios, în care clienţii îşi puteau comanda şi prelua mâncarea fără vreo interacţiune umană. Pe plan local vă reamintesc că avem un restaurant Burger King nou deschis în sudul Capitalei, dar si la Universitate.